tiistai 29. marraskuuta 2011

Kämppäkuumeilua

Eli minulla on kauhea uusi-asunto-kateus menossa. Pikkuveli muutti tuossa vähän aikaa sitten ja kaksi kaveria on muuttamassa. Miksi kaikki muut pääsevät muuttamaan ja minun täytyy asua tässä omassa täyteen sisustetussa asunnossa, jossa ei pysty edes vaihtamaan huonekalujen järjestystä uusien ostamisesta puhumattakaan..? Onneksi olen sentään päässyt kiertelemään huonekalukauppoja ja fiilistelemään yhden kaverin kanssa, niin vähän edes helpottaa :)

Pidän siis kodistani todella paljon (niin ihan asunnosta, kuin myös sisustuksestakin), enkä siis edes harkitse muuttamista, mutta ainahan se vaihtelu vähän virkistäisi :) Olen myös kiinnostunut sisustamisesta (kävin joskus aikoinaan pienen kurssinkin sisustussuunnittelusta) ja siinäkin mielessä olisi ihana kun pääsisi jotain vähän tekemään. Minulla on todella paljon suunnitelmia siitä mitä tekisin sitten, kun ostaisin oman asunnon. Sisustaisin ja remontoisin sen niin hienoksi, ettei kenelläkään ole niin hienoa kotia :) Mutta joo, sitä täytyy nyt tosiaan vielä hetki odotella, mutta sitten joskus..


Hieman nyt lievitin kuumeiluani ostamalla pari laatikkoa IKEA:sta. Ostin myös valkoista puuvahaa ja olen nyt maalaillut niitä. En ymmärrä mikä minua oikein vaivaa, mutta jotenkin olen aivan täynnä tälläistä touhustelu energiaa ja olen saanut todella paljon kaikkea aikaiseksi. Uusia ideoitakin tulee kokoajan lisää, täytyy varmaan yrittää toteutellakin niitä :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Voi kuule, et odottais yhtään remontointia jos oisit eläny mun elämää viimeset kolme viikkoa :D
-Hanna-