maanantai 22. elokuuta 2011

Hyvin käytetyt rahat

Kävin tänään keskustassa pikaisesti etsimässä kakkuvuokaa. En ole ikinä omistanut sellaista, mutta nyt kun lupasin tehdä ystävälleni syntymäpäiväkakun (jonka onnistumisesta saatte takuulla kuulla), ajattelin hankkia sellaisen. Kuitenkin jotenkin siitä vahingossa kulkeuduin Kicksiin vertailemaan eri ihonhoitotuotteita ja miettimään mitä tekisin vanhentumiselleni. Kotiin sitten päädyin ilman vuokaa, mutta yhden ryppyjä estävän slmänypärysvoidetta rikkaampana. Siis mikä v***u mua oikeen vaivaa? Olin vielä aluksi todella iloinen ostoksesta, kunnes tajusin mihin oikein laitoinkaan rahani. Soitinkin tuosta äidilleni, joka lohdutti kertomalla, että kakkupohjan voi tehdä ihan uuninpellille (siitä silmänympärysvoiteesta en sanonut mitään). Noh... toivottavasti musta tulee tosi nuoren näköinen, ettei ostokseni kaduta loputtomiin.






Tälläinen asu tänään. Olin jotenkin unohtanut noiden kukkashortsien ja bleizerin olemassaolon, joten oli tosi kiva kaivaa ne kaapista. Vaatekaapin siivoaminen on kyllä tosi hyödyllistä. Löysin myös kirpparikamoistani muutaman paidan, jotka otin nyt uusiokäyttöön.

Ööö... Lähteex noi hymyrypyt sillä samalla voiteella?!?!

Huomenna olisi sitten Nian uudistumispäivä. Teen hänelle aivan uuden tukan ja voin luvata, että jotain rajua on tiedossa! Mietimme sellaista Marilyn Manson tyyppistä ratkaisua...tai sitten ei...you never know...;)

3 kommenttia:

-didi- kirjoitti...

:D Mä oon käyttänyt silmänympärysvoidetta jo muutaman vuoden.. ja taidetaan olla samaa vuosimallia.

Anonyymi kirjoitti...

Joo niin minäkin. Mut oletkos käyttänyt sellaista ryppyjä estävää?:D

-didi- kirjoitti...

... estävää?! Mitä sä oikein vihjailet :P Mä en itseasiassa tiedä onko se sellaista vai ei, mutta varmaan siihen tulee pian siirryttyä, jos en sellaista jo käytä.