keskiviikko 10. elokuuta 2011

Syksykivaa

Kävin bongailemassa Monkin sivuilta vähän kivaa syksyvaatetusta. Vaikka masentaakin syksyn tulo ja se tosiseikka, että olen nyt oikeasti 28-vuotias vanha täti, niin pientä toivoa elämään tuo syysmuoti. Ei sillä, että minulla olisi varaa noihin juuri nyt. Mutta täytyyhän tytöllä olla unelmia;).

Vaatteet Monki, sivuilta http://www.monki.com/
Noi yli polven sukat himoittavat minua eniten. Täytyy kyllä ehkä käydä kipaisemassa ne.

Jep. Maanantaina oli sitten minun syntymäpäiväni. Inhoan tuota päivää sydämeni pohjasta (kuten jouluakin, outo juttu). Minua ahdistaa lisävuodet harteillani ja pelottaa vanheneminen. Ikäiseni kaverini aina sanovat minun ikäkriiseilylleni, että on oikeasti kivaa olla aikuisempi. Mutta entäs jos ei ole? Minä en ainakaan tunne aikuistuneeni yhtään viimeisten vuosien aikoina. Päinvastoin. Olen vaan alkanut tekemään niitä juttuja, joita teinit tekevät (no ok, en käy kyllä ajamassa p###urallia tai ryyppäämässä torin laidalla). Eli siis lisää ryppyjä tiedossa ja aivosolujen älytöntä tappamista. Oujee, mahtava tulevaisuus...

Taidan soittaa huomenna Tiina Jylhälle, jos hän saisi käytökseni ja ulkoisen ikäni vastaamaan toisiaan. Antaisikohan se opiskelija-alennusta?

1 kommentti:

diamond girl kirjoitti...

Ihania vaatteita! Syksyllä on muutenkin kaikkia ihania vaatejuttuja nyt :)

http://diamondgirl-janika.blogspot.com/