tiistai 25. lokakuuta 2011

Lakkaa

Olen hieman laiska meikkaamisen ja hiustenlaiton suhteen. Tai oikeammin, en niinkään laiska, vaan jostain syystä tykkään enemmän olla meikittä ja luonnollisella tukalla. Tämän hetkiseen tyyliini sopii sellainen rento huolettomuus. Poikkeuksena tähän koristelemattomuuteen ovat kuitenkin kynnet. Kynsien lakkaaminen muokkaa sitä luonnollista lookkia niin, että se ei näytä niin paljoa siltä ettei olisi ollut aikaa, vaan alkaa näyttää enemmän tarkoituksen mukaiselta. Se luo sellaisen huolitellun viimeisen silauksen :) Olenkin aivan rakastunut lakattuihin kynsiin!


Kynsien lakkailu menee sekin minulla vähän kausissa, mutta tämä oikeasti siitä syystä, ettei aina ole aikaa odotella lakan kuivumista. Nyt olen kuitenkin päättänyt pitää kynsistäni hyvää huolta ja aion pitää tyylini viimeisteltynä lakatuilla kynsillä :) Tämän hetken suosikki sävyni ovat ehdottomasti tummia. Musta nyt on aina tyylikäs (kuinka yllättävää, että olen tätä mieltä), mutta se on kuitenkin aika kova, joten huomaan nyt innostuvani erittäin tummista, mutta kuitenkin värillisistä lakoista. Yksi lemppareistani on sellainen erittäin tumma viininpunainen. Siinä on juuri sen verran lämpöä, että ei tee ihon väristä aivan kuolleen kalpeaa..


En tykkää käyttää aina samaa lakkaa, joten kaikista kätevimpiä ovat pienet lakat. Pienten pullojen kanssa uskaltaa helpommin kokeilla uusia sävyjä, kun ne ei vät paljon maksakaan. Olen ollut tosi tyytyväinen varsinkin Mavala:n lakkoihin, sen lisäksi, että ne ovat edullisia ja hyviä, niissä on myös todella kivoja sävyjä tarjolla. Pienenä miinuksena on kuitenkin se, että pieni pullo tarkoittaa myös pientä sivellintä, ja vaikka värin saakin levitettyä tasaisesti, olisi se helpompaa isommalla, koska minulla on kuitenkin suhteellisen isot kynnet..

Anyway, olen nyt siis aivan rakastunut kynsien lakkailuun ... jos se ei vielä selvinnyt :)

Ei kommentteja: