tiistai 11. lokakuuta 2011

Wasting the Dawn

Hey, olen aivan unohtanut intoilla täällä blogissa sitä kenen vieressä istuin lentokoneessa ensimmäisen lentomatkan :)

Me emme siis Riitan kanssa tajunneet menomatkalla check-in:ä tehdessä, että olisimme voineet valita paikat ja istua matka vierekkäin. Siinä sitten kun menimme koneeseen löysin paikkani sellaisen rokkimiehen vierestä. Katsoin heti, että onkohan se se, mutta en sitten ollut ihan varma.. Kun poistuttiin koneesta Frankfurtissa, kysyin heti ensimmäisenä Riitalta, että näkikö se sen miehen, jonka vieressä istuin. "Joo, oliko se se?" "En mä tiedä, kyllä se mun mielestä oli.."

Siellä sitten kentällä näin sen seisoskelevan yksinään, niin minun oli sitten aivan pakko mennä pyytämään nimikirjoitusta. Nyt minulla on sitten Jyrki-69:n nimmari :D Ja oikeastaanhan voisi sanoa, että ollaan aikalailla bestiksiä nyt, kyllähän me kuitenkin pari lausetta vaihdoimme lennon aikana ja luin myös sen Rolling Stone-lehteä..


Tämän johdosta oli ihan pakko kaivaa vanhat The 69-eyes -levyt esiin ja vähän fiilistellä :)

Ei kommentteja: