torstai 7. heinäkuuta 2011

Festivaalitunnelmaa lauantaina

Moi Ritu täällä taas. Nia ei ole edelleenkään saanut konettaan kuntoon, joten joudutte vieläkin kuuntelemaan minun huonoja jorinoita.

Lauantaina käytiin Sonispheressä nauttimassa kuumasta festivaalipäivästä. Ja kuumalla tarkoitan ihan ilman lämpötilaa. En päässyt kosimaan Mikael Åkerfeldia, tai mitään sellaista. Harmittaa kyllä vähän.Olin jo suunnitellut avioliittomme valmiiksi. Mikael olisi voinut laulaa minut uneen joka ilta ja mä voisin...noh en ainakaan laulaa. Olisin voinut vetää vaikkapa selkäjumppaa Mikaelille.

Kiltit tytöt syövät salaattia mäkkärin edessä ennen festivaalialueelle siirtymistä.

Luonnollisestikin Opeth oli minulle päivän kohokohta. Harmitti vaan, että tuuli häiritsi välillä ulkoilmakonsertin äänentoistoa. Olisi kiva nähdä Opeth livenä jossain sisätiloissa. Mutta eikös se ollutkin tulossa uudestaan Suomeen lokakuun tienoilla?!? Täytyykin ottaa selvää.
Myös Stam1na kuulosti edelleenkin hyvälle. Muistipalapelilt biisi kuuluu muuten myös sunnuntain hitteihini;) 

Mutta tässä hieman kuvia. Pahoittelen jo etukäteen kuvien huonoa laatua:


Hatun käyttäminen oli päivän paras idea auringon paahtaessa pilvettömältä taivaalta koko päivän.



Slipknot päätti illan. Se ei kylläkään ole minun henkilökohtainen suosikki, mutta kuitenkin nautittava livekeikka. Sain aikas kivan kuvasarjan Sidin hypystä. Katsokaa itse:)








"No crowd surfing"

Ei kommentteja: