torstai 14. heinäkuuta 2011

Päivä Tapolana

Mahtava päivä. Heräsin aamulla 5.30 voipuneena ja rupesin laittautumaan tulevaa työpäivää varten. Yllätyksekseni peilistä kurkistikin Mervi Tapola. Siis hetkinen...eiku se olinkin minä. Tummat silmänaluset ja riutunut olemus. Bonarina vielä aurinkoihottuma otsassa. Oujee..tästä tulisi loistava päivä.
Töihin tullessani sitten työkaverini kysäisi, onko minulla kaikki kunnossa, kun näytän niin väsyneeltä. On minulla kaikki kunnossa. Minusta on vaan tullut yön aikana Mervi.
Olisipa tähän edes jokin syy. Hyväksyisin lookini paljon paremmin, jos olisin ollut juopottelemassa edellisenä iltana, mutta ei, olen muuten vaan muuttunut keski-ikäiseksi pöhöttyneeksi tädiksi.



Kävin sitten Nian luona iltakahveilla ja pyysin ottamaan muutaman kuvan asustani. Jostain syystä kamerakin dissasi mun uutta naamaani ja siksi minulla on vain tämä yksi ainokainen onnistunut kuva. Mutta onneksi tässä sentään näkyy hieno kalanruotolettini, jonka kopioin suoraan Pupulandian Kesäloma ja uudet hiukset blogipäivityksestä.

Nyt minä menen itkemään itseni uneen ja toivon, että näytän huomenna taas Riitalta.

Ei kommentteja: