tiistai 14. kesäkuuta 2011

Luottokamaa

Pettynyt shoppailija pääsi kotiin, sillä en löytänyt mitään muuta, kuin laukun reissultani. Tiesin, että olin myöhässä, mutta en arvannut, että olin niin myöhässä. Tältä kesältä siis jäivät ostamatta bikinit, kivat kesäkengät ja oikeastaan koko vaatekaappi. Nooh onneksi säästyvät rahat ja ylitäyden vaatekaapin täydentäminen.


Laukku Bianco

Jotenkin naurettavaakin miten vaatekaappini voi olla vaan niin täynnä, enkä löydä ikinä oikein mitään päällepantavaa. Ehkäpä se johtuu siitä, että tyylini on muuttunut viimeisten vuosien aikana hieman rokahtavasta, nykyiseen tyttömäiseen. Ja vaikka kuinka aina laitan vaatteita kirpputoreille kiertoon, en osaa luopua tietyistä jutuista. Toisaalta en ole ainut nainen, jolla tällainen ongelma. Jokin pieni muotoseikka, väri, käytettävyys ja kyllästyminen voi vaatia vaatteen heittämisen kaapin perimmäiseen nurkkaan, mutta tunteet vaatteita kohtaan estävät luopumisen. Minulla on vieläkin tallella ne pillifarkut, jotka olivat päälläni, kun tapasin avokkini. Harmi vaan, että ne ovat nykyään kaksi numeroa liian isot, eivätkä muutenkaan ihan mairittelevan näköiset. Miksi minun pitää siis säästää niitä?


Laukku Bianco, aurinkolasit JC, ballerinat H&M

Tässä siis tämän kesän luottokamat. Näillä mennään, eikä meinata. Onneksi minulla on toisetkin ballerinat, jotka on helppo yhdistää kyseiseen laukkuun.




Toppi ja hame Monki, korut Pieces

Tässä sitten toinen luottokamani eli luonnonvalkoinen hameeni. Tykkään tosi paljon edessä olevista taskuista ja hameen hieman tulppaanimaisesta muodosta. Lisäksi olen ihastunut nudelookiin. Olen vältellyt sitä, koska ihoni tulee jotenkin oudon likaisen väriseksi, mutta kesärusketuksen kanssa se menee aivan loistavati. Tämä viikonloppu mentiinkin melkein samoilla asuvalinnoilla.



Toppi ja neuletakki H&M

Ei kommentteja: