torstai 2. kesäkuuta 2011

My super sweet 25


Tässä sitten esittelyssä asua pari viikkoa sitten lauantailta, kun olimme juhlistamassa (vain melkein kuukauden myöhässä) syntymäpäiviäni. Pahoittelut alemmissa kuvissa siitä, että tukka on vähän lässähtänyt ja pientä väsymystäkin saattaa olla silmistä luettavissa. Kuvat on siis otettu viiden aikoihin aamulla, kun olin juuri päässyt kotiin :)


Minulla oli järjestetty ihan hemmottelupäivä. Päivä alkoi kasvohoidolla. En ole itseasiassa ikinä ollut kasvohoidossa aikaisemmin, mutta voipi olla että menen joskus vielä uudestaan, koska se oli niiiiiin ihanaa! Kun kasvot oli saatu kuntoon, kerkesin nopeasti pyörähtämään kotona hakemassa tavaroita, ennen kuin suuntasin Riitan kampaamotuoliin. Minulla ei ollut todellakaan mitään selkeää visiota, minkälaisella tukalla halusin kampaamosta lähteä, joten pohdittiin sitä siinä sitten yhdessä. Ainoina kriteereinä taisi olla, että haluan sellaisen värin mitä ei tarvitse jatkuvasti juosta värjäämässä uudelleen ja sitten huonokuntoiset latvat tahdoin pois. Päädyttiin sitten laittamaan hiuksiin vaaleita ja tummempia raitoja. Malli pysyi aikalailla samana, mitä nyt kymmenisen senttiä taisi lähteä pituudesta :) Lopuksi Riitta sitten loihti kutreihini mahtavat kiharat. Aamuyön kuvat eivät siis todellakaan anna oikeutta, tässä vaiheessa iltaa oli ihme, että hiukset näyttivät noinkin hyviltä :)


Panostin sitten juhlan kunniaksi ja laitoin päähän piilolinssit. Ja meikkasin! En ollut pitkiin aikoihin laittanut rajauksia (näihin jäi siis kauhea himotus niiden kuvausten jälkeen) ja olin kyllä todella positiivisesti yllättynyt miten hyvin siinä onnistuin. Muutenkin olin vissiin ihan nättinä, koska ratikkaa odotellessa sellainen hieman viinaanmenevä mieshenkilö sanoi minulle "Mulle tulee susta mieleen Led Zeppelin, sä oot ku taideteos." Tämä pääsee kyllä varmasti kohteliaisuuksien Top 10:een :) Lausahduksen lisäksi hän soitti minulle myös biisin huuliharpullaan.


Seuraavana oli ohjelmassa pöytävaraus ravintolassa, eli ruokaa! Paikanpäällä oli kymmenisen ihanaa ihmistä minun lisäkseni. Ruoan jälkeen mentiin vielä parille istuskelemaan, ennenkuin suuntasin Looseen viettämään loppuiltaa. Eräs erittäin  hyvä kaverini (joka siis laittoi harrastuksen saunaillan syntymäpäivieni edelle (tämä niiiiin muistetaan)), oli siis päätynyt sinne. Olin mietiskellyt siinä illan aikana, josko lähtisin ensimmäisellä yöbussilla kotiin, mutta yllättäen ehdinkin sitten vasta viimeiseen. Ja siihenkin sitten juuri ja juuri :)

Oli kyllä aivan mielettömän kiva päivä ja ilta. Kannatti ilmeisesti täyttää 25 :)

Paita: French Connection
Housut: Lindex
Kengät: Bianco
Laukku: Pieces
Korut: JC, H&M

Ei kommentteja: