perjantai 27. toukokuuta 2011

Kaupunkilaistyttö

Näistä kuvista tulee niin ihanan kotoisa olo, oikein maalaistunnelmaa :) näen itseni jotenkin edelleen ihan maalaisena, joka vain hetkellisesti asustelee kaupungissa. Sinänsä jännä, koska olen kuitenkin jo 5 vuotta asunut kaupungissa (no okei, en nyt missään ihan kaupunkikaupungissa, vaan täällä reunamilla), eli aikalailla koko aikuisikäni. Maaseudulla tulee vain niin sellainen olo, että minä kuulun tänne.. Joku päivä minulla vielä on se omakotitalo isolla pihalla, missä koirat ja lapset voivat sinkoilla ympyrää sydämensä kyllyydestä, mutta koitetaan nyt vielä jokunen vuosi leikkiä tätä kaupunkilaistyttöä :)


Tässä taas esittelyssä uusia koruja. Tuo kaulakoru on niin ihana! Siihen oli myynnissä aivan mielettömän hieno sormuskin, missä nuo kynnet kietoutuvat sormen ympäri. Siitä sormuksesta oli vain niin pientä kokoa, ettei olisi mahtunut minun jättisormiini, eli on sitten pakko pärjätä pelkällä kaulakorulla.. Tuohon kahden sormen sormukseen kuuluva kaulakoru sitten kyllä löytyy korulippaasta :)

Aloitin koristamaan asujani koruilla muutama vuosi sitten, kun silloinen työkaverini suorastaan pakotti minut ottamaan huivin pois kaulasta kesäkuumalla. No, asu ei sitten ollut viimeistelty ilman jotain roikkumassa kaulassa, joten jouduin ostamaan kaulakorun. Siitä lähtien olen pikkuhiljaa totutellut koruihin ja irtautunut huiveista, enkä enää voisi kuvitellakaan olevani ilman koruja. On todella alaston olo, jos kaulassa ei roiku mitään. Tämä koristautuminen johtuu myös varmaan suurelta osin siitä, että tykkään hyvinkin yksinkertaisista vaatteista, missä ei ole mitään sellaista selkeää ja hyvin näkyvää jujua, niin asuun tarvitsee sitten jotain lisäämään sitä mielenkiintoa. Koruja vaihtamalla pystyy myös todella hyvin luomaan ihan erilaisen tunnelman samaan asuun.



Ja sitten nuo mustat farkut, ne ovat vaan niin minun juttuni. Ne ovat olleet erittäin kovassa käytössä ja muokkaantuneet niin mukaviksi päällä. Ja siis koska farkut eivät ole ihan skinnyt, ne ovat jotenkin todella rennon ja huolettoman oloiset. Alan varmaan itkemään sitten kun ne hajoavat, enkä voi niitä enää pitää. Miten voi olla niin vaikea löytää täydelliset mustat farkut? Minun täytyisi nyt ehdottomasti löytää uudet, kun ne toisetkin ovat nyt jo aivan hajalla. Minun vaatekaappiini nyt vain kuuluu mustat vaatteet, aikalailla kaikki täytyy löytyä sieltä mustana. Black is always the new black :)

Topit: H&M
Neule: VeroModa
Farkut: DenimBirds
Kengät: Bianco
Korut: JC

Ei kommentteja: