sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Laatumeininkiä

Viikonloppu tuli ja meni taas yllättävän nopeasti. Olimme eilen illalla syömässä, josta sitten päädyimme vaihteeksi Helsingin yöelämään. Meillä oli myös käymässä vieras, jolle oli tietenkin esiteltävä Helsingin "laatubaareja". Näissä baareissa oli kyllä taas sellaista "laatumeininkiä", ettei tarvitse vähään aikaan käydä yhtään  missään. Onneksi Nia saapui jossain vaiheessa viihdyttämään meitä.



Valitsin asukseni mustaa, mustaa, mustaa (tosi yllättävää). Halusin laittaa jalkaani uudet kenkäni, josta aloin yhdistelemään muut vaatekappaleet. Koska kengät ovat aika raskaat, on oltava varovainen ettei tule liian joulukuusifiilis tai, että painopiste keskittyisi kokonaan kenkiin. Turvauduinkin siis farkkuihin ja yksinkertaiseen toppiin. Lähden aina mielummin turvallisessa asussa, kuin epävarmassa olossa. Muuten, toi kalulakoru on mun lemppari, mutta tulee käytettyä aivan liian harvoin. Nyt se sopi mielestäni täydellisesti tasapainottamaan kenkiä.



Noista farkuista pitää muuten kertoa, että mun poikaystäväni osti nuo minulle taannoin ystävänmyynneistä ja arveli silmämääräisesti kokoni. Uskomatonta, mutta farkut istuvat mulle täydellisesti! Lisäksi ne ovat supermukavat. Mulla ei ole ennen ollut Pepe Jeans:n farkkuja, mutta pitää pitää mielessä ensi farkkuostoksilla, sillä mulle ei yleensä istu mitkään farkut.

Kengät Vagabond, farkut Pepe Jeans, toppi Monki

1 kommentti:

Nia kirjoitti...

"Onneksi Nia saapui jossain vaiheessa viihdyttämään meitä."

Kuulostaa ihan siltä, kuin olisitte nauranut mulle koko illan. Mitä mä tein? :D