tiistai 10. toukokuuta 2011

Snif


Kävimme sunnutaina kävelemässä Kaivarin rannassa ja nauttimassa upeasta kelistä. Ihana kevät on tullut taas. Luonto kukkii, aurinko paistaa, siitepöly leijailee ja Riitta aivastelee.
Se on taas se aika vuodesta, kun vedetään antihistaminia nassuun ja pyritään pysymään lähinnä sisätiloissa. Mutta eihän sitä voi, kun on noin upea ilma! Ja onneksi meren rannalla on tosi helppo hengittääkin.


Ja sitäpaitsi ulkona voi käyttää mun uusia aurinkolaseja, jotka peittävät silmäpussit ja verestävät silmät:).


Onneksi tätä ei kestä kovin kauan, sillä jo nyt hyppelen seinille, kun en pysty juoksemaan ulkona. Kuntosalin juoksumatto tuntuu jokaisella kerralla vielä entistäkin puuduttavammalta. Samaa rataa rullallaa ... boooriing ...


Muuten. Kävimme eilen Nian kanssa seikkailemassa Jumbossa. Nia osti itselleen festarikengät ja minä taas meinasin seota terveyskaupassa. Olen saanut päähäni, että haluan valmistaa raakasuklaata. Löysin Life kaupasta sellaisen aloittelijan paketin, jossa on kaikki valmistamiseen tarvittavat, jopa muotit. Pitääkin heti huomenna kokeilla. Njam. Ehkäpä jos niistä tulee oikein hyviä, voin tarjoilla niitä myös Nian yllätyssynttäreillä. Ne ovat todelliset yllärit, koska Niahan ei varmaan lue tätä mun juttuani. Ja en kyllä ole muutenkaan pystynyt salailemaan mitään. Mutta toisaalta kuulin luotettavalta tietolähteeltä (Nialta), ettei hän pidä yllätyksistä. Tai ehkä mä keksin vielä jonkun yllätysnumeron. Jospa mä vaikka vedän jonkun villin kantritanssiesityksen, tai palkkaan poikaystäväni lausumaan runoja. You never know.


Heippa!

1 kommentti:

Nia kirjoitti...

Vaadin yllätyssynttäreille ehdottomasti raakasuklaata, kantritanssia ja miesrunoja! :D