maanantai 2. toukokuuta 2011

PARIS

Bonsoir!

Jee, minä saan vähän venytettyä mun elämäni viimeistä kesää ja aikuistumista, sillä lähden syksyllä rakkauden ja romantiikan kaupunkiin ...kenenkäs muun, kuin koulun kanssa! Koulutusohjelmassa on tutustumista Première Vision messuihin ja tietysti kaupingin muodin ja taiteiden tarjontaan...Voi harmin paikka:). Olen ehkä maailman ihanimmassa koulussa.



Fiilistelinkin tässä hieman matkaa lukemalla Pariisin matkaopasta ja kuuntelemalla ranskalaista Gojiraa.



Huomenna onkin muuten jännä päivä. Niasta otetaan 1950-luvun tyylisiä kuvia ja minut kutsuttiin meikki- ja hiusavuksi. Jaiks! Osaankohan minä vielä tehdä tarvittavan hyvää jälkeä?!? Lisäksi mua huolettaa Nian ylipitkä tukka...Ehkä minä salaa leikkaan siitä puolet pois;).

1 kommentti:

Nia kirjoitti...

Mä luotan suhun, kyllä sä osaat taikoa musta upean 50-luvun naisen. Ja jos et osaa, niin en leiki sun kanssa enää ikinä :)