tiistai 17. toukokuuta 2011

School`s out for summer

Tänään sitten kävin vihdoin ja viimein palauttamassa viimeisen koulutehtävän, ja koulu on (luojan kiitos)
ohi tältä vuodelta. Tuntui, että olisin oksentanut tuon malliston ulos. Yök, niin paha olo. Onneksi musta ei tule suunnittelijaa, sillä tuntisin varmaan 24/7 huonovointisuutta ja epätoivon tunnetta. Vai onko jostakin oikeasti tosi kivaa suunnitella noita vaatteita?
Ehkäpä luovuuteen kuuluu tietynlainen huono olo. Tiedän ainakin, että mitä huonommin elämäni on mennyt, sitä parempian tauluja olen maalannut. Viime aikoina olen tehnyt aika huonoja luonnoksia, että ehkä pitäisi kehittää jotain synkkää draamaa elämääni. Jospa vaikka alkaisin haastamaan riitaa Nian kanssa (no heheh sentään).

Tauluista puheen ollen, olen saanut pakkomielteen The Kuvaukset postauksen viimeisestä kuvasta. Haluaisin siitä maalata kesälomallani suuren taulun olohuoneeseemme. Jospa iskä vaikka voisi taas nikkaroida raamit ja auttaa kankaan virityksessä?!? 

Kävin tänään kahvittelemassa ihanan ja rakkaan ystäväni kanssa. Hän on kyllä niin hauska tyyppi, että mua harmittaa kun nähdään niin harvoin. Onneksi vähän suunniteltiin tyttöjen reissua kesälle shoppailun ja hyvän ruoan merkeissä.


Neule, paita, shortsit Vero Moda, laukku GT, kengät Vagabond, korut ja vyö Pieces
Kävin myös moikkaamassa Niaa töissä ja sovittamassa muutamaa kevättakkia, mutta täytyy nyt surukseni taas kerran ilmoittaa, etten tule löytämään uutta takkia enää vissiin ikinä. Mutta onneksi kesä alkaa ihan just ja voi taas käyttää kaikkia kivoja bleizereitä.




Ajattelin myös tänään repäistä ja laittaa oranssin paidan. Mä olen niin rohkea! Ihoni väri ei ole mikään paras mahdollinen tuolle värille, mutta viimeistään kesällä kevyen päivetyksen kanssa paita menee mainiosti.




Ja lopuksi vielä vaihtoehtoinen poseeraus. Tykkään erityisesti tuosta sydämestä, joka roikkuu housujen välistä.

3 kommenttia:

Nia kirjoitti...

Apua, ei ruveta riitelemään, jos meinaat musta taulun maalata, opettelet kuitenkin käyttämään sitä voodoohon tai johonkin :D

Ja siis kyllä: sudän on iiiiiihana. Toi asento sopii sulle kyllä muutenkin. Nyt vaan alat koukistamaan jalkoja ja käsiä vähän enemmän kävellessä. Eikös kaikissa mallihömppä-ohjelmissakin sanota, että pitää kehittää oma kävelytyyli..?

Anonyymi kirjoitti...

Joo siitä taulusta tulee sellainen voodootikkataulu HAHAHA!
Eiku olen iha oikesti innostunut siitä kuvasta, koska olen juuri tuon tyyppistä suunnitellut maalaavani. Toivottavasti se on Nitalle ok:)

Nia kirjoitti...

Eiköhän se ole..? Mä ottaisin ainakin kohteliaisuutena sen, että joku ihastuisi ottamaani valokuvaan niin, että haluaisi maalata sen kodin koristukseksi.. Ja siis onhan se todella hieno kuva :)