perjantai 25. maaliskuuta 2011

Tarhatädin uusi tukka

Seuraavan viikot tulevat olemaan huisin kiireisiä koulun suhteen ja valitettavasti en pysty päivittämään blogia kovinkaan useasti. Viimeinen puristus, ja kaksi kokonaista vuotta vaatetusopintojen parissa on takana. Jeii!!!
Kesällä sitten väännetään tukkia, myydään vaatteita ja lomaillaan.

Kävin tänään kampaajalla ja nyt on aivan uusi ilme. Mulla on ihana hovikampaaja Jonna. Hän työskentelee Carusell parturi-kampaamossa, ja loihtii aina todella upeat hiukset. Rohkaistuin tällä kertaa jopa, ja annoin Jonnalle luvan leikata otsiksen. Nyt olen koko illan sitten tuijotellut itseäni peilistä ja analysoinnut, että miltä se otsis nyt näyttää. En ole yhtään pinnallinen.


Olen ärsyttävän arka hiuksiini tapahtuvista muutoksista. En tiedä mistä tämä johtuu, koska en ole kokenut ikinä mitään suurta hiuskatastrofia. Ehkäpä olen vaan työni kautta nähnyt niin paljon niitä katastrofeja.



Haha!! Jonna ei meinannut päästää mua pois, kun piti vielä saada muutama kihara kuntoon.

Jonna kertoi myös kevään kesän/hiustrendeistä ja antoi todella hyviä vinkkejä hiusten laitosta. Kirjoittelen näistä myöhemmin, esimerkiksi kuinka nuo ihanat kiharat tehdään. Mutta ensin täytyy selvitä hengissä koulun viimeisistä päivistä.



Mekko Vila, neúletakki JC, sukkikset hmm. oisko pieces, kengät Bianco, laukku Tallinnasta

Siis mikä mua vaivaa?!? Olen jostain syytä hurahtanut (sen pinkin lisäksi) kaikkeen söpöön ja tyttömäiseen. Tämä on aika kaukana mun vanhasta tyylistä, joka koostui pelkästään harmaasta ja mustasta. Ehkäpä haluan näyttää lapselta kaikkien näiden ikäkriiseilyjeni keskellä. Siis mikä lähestyvä 28.?..Sanotaan mielummin 18.

Viimeiseksi Nian kommentti tyylistäni: "Olet kaapissa oleva tarhatäti".

Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja: